Godis är gott ,men hallon e bäst!

Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Läser

Av JOSSAN - 1 februari 2010 20:04

Det känns väldigt skönt att man kan läsa. Jag vet när jag var 6år och skulle lära mig läsa ,vad jobbigt och meningslöst jag tyckte det var. När jag ser tillbaka så känner jag mig bara dum ,alla gångerna jag kastade böckerna i golvet när jag inte förstod ett ord. Och alla gångerna jag skrek på mina föräldrar över att jag aldrig skulle klara det. Men idag kan jag läsa ,och är faktiskt väldigt bra på det. Efter 7år känns det som att all slit är värt det. Tack! ,till mina föräldrar som har stöttat mig och till alla mina lärare som hjälpt mig. Till alla er som inte förstår ett skit när ni läser ,låt det ta ett tag .. Med tiden så flyter det bara på.

(Just nu läser jag Pojken som kallades det av Dave Pelzer)


    

/Många kramar från Josefin ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JOSSAN - 6 februari 2010 15:59

Hej ,hej! Och godmorgon! Eller borde jag skriva ,god eftermiddag? För mig är det morgon då jag vaknade vid 15.00 ungefär och åt frukost vid halv fyra. Och jag skäms verkligen över mig själv då jag inte alls är typen som gillar att sova länge .. Och...

Av JOSSAN - 5 februari 2010 23:22

ÄNTLIGEN lyckades jag göra min alldeles egen header ,utan hjälp från någon. Jag är så stolt att jag snart slår volter i luften.   Men om jag gör det så slår jag halvt ihjäl mig! Så vi får hoppas att det räcker med att "bara" vara stolt.    Så lä...

Av JOSSAN - 5 februari 2010 20:23

Nu e det äntligen fredag! Och det är dags att mysa. Eller vad säger ni?   Till alla mina läsare ,förlåt för att jag e en sådan dålig förebild när det gäller "godis". Men jag kan inte hålla mig i från det ..    Alla tips och trix som "kan" få mig at...

Av JOSSAN - 5 februari 2010 20:20

Jag har länge funderat på att göra mig en header till bloggen ,men tyvärr så går det väl inte sådär jätte bra ..    Och jag har inte så mycket pengar till att betala ,så om någon där ute skulle vilja göra en header "GRATIS" till mig så skulle jag nog...

Av JOSSAN - 4 februari 2010 15:53

Hej ,hej! Jag ber så mycket om ursäkt för att det inte blev någon uppdatering igår kväll. Men det var något fel på bloggplatsen.se. Så jag fick helt enkelt vänta tills idag.   Men nu får vi hoppas att det ska fungera ett tag till! Innan det slutar fu...

Presentation

Hej! Jag heter Josefin men alla mina nära och kära kallar mig Jossan. Jag är 13 år och bor i en villa på landet i göteborg med mina föräldrar och min fem år äldre bror.

Denna blogg är värd 6 019 kr

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards