Godis är gott ,men hallon e bäst!

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av JOSSAN - 4 februari 2010 15:53

Hej ,hej! Jag ber så mycket om ursäkt för att det inte blev någon uppdatering igår kväll. Men det var något fel på bloggplatsen.se. Så jag fick helt enkelt vänta tills idag.   Men nu får vi hoppas att det ska fungera ett tag till! Innan det slutar fungera "helt".

Snart har det gått en hel vecka och jag är fortfarande förkyld ,ajaj. Det blir till att jobba extra hemma med skolarbete till helgen då. Men jag får trösta mig med min marabou chokladkaka som ligger orörd tills imon ,eller lördag. Då jag har lovat mig själv att bara äta godis på lördagar. Vi får se om det håller.   


Har mina läsare något godisförbjud eller löfte?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Josefin men alla mina nära och kära kallar mig Jossan. Jag är 13 år och bor i en villa på landet i göteborg med mina föräldrar och min fem år äldre bror.

Denna blogg är värd 6 019 kr

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards